چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۴:۵۹
۰ نفر

بوشهر: هر چند تلاش‌های بسیار زیادی در راستای کمک‌رسانی به مردم مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی صورت‌گرفته ولی باز هم نارضایتی‌هایی در بین مردم این مناطق وجود دارد.

زلزله بوشهر

به گزارش مهر، بعد از زمین‌لرزه 6/4ریشتری 20فروردین زمین لرزه‌ها در شهرستان دشتی و دیگر نقاط استان بوشهر هنوز ادامه دارد. ‌ امدادرسانان برای اسکان موقت اهالی این مناطق با برپایی چادر و ایجاد کمپ‌ها در مناطق زلزله‌زده و همچنین توزیع چادر بین اهالی اقدام کردند. اما رئیس شورای اسلامی شهر کاکی با انتقاد از وضعیت توزیع چادرها در این شهر و روستاهای اطراف، اظهار داشت: با توجه به تکرار زلزله‌ها در شهر کاکی و روستاهای اطراف بسیاری از مردم در بیرون از منازل زندگی می‌کنند و با کمبود چادر مواجه هستند.

سیدعلی اکبر فاطمی اضافه کرد: در شهر کاکی حدود 10 تا 15 چادر توزیع شده است که پاسخگوی نیازهای این شهر نیست و لازم است که تعداد بیشتری چادر بین زلزله‌زدگان و مردم این مناطق توزیع شود. وی افزود: این چادرها نیز در حاشیه پارک‌ها به‌صورت کمپینگ برپا شده است که فرهنگ مردم شهر کاکی به‌گونه‌ای نیست که به همراه خانواده خود در این کمپینگ‌ها زندگی کنند و لازم است که چادرهایی در اختیار خانواده‌ها قرار بگیرد.

کد خبر 213154

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز